Packåsna.

Sådär nu har jag förberett lite kläder för helgen, alltid lättast att packa färdiga "outfits", 2 för fredag (reser i ena dock) 2 för lördag och 1 för söndag då jag åker igen. Grejen är att jag bara vill resa med min lilla rullväska som går som handbagage men jag vet inte hur stränga dom är inrikes med typ necesserer och sånt. Foundation och sånt är ju ändå flytande... Ansiktstvål och sånt räknar jag med att sno av typ mamma.
Supertråkigt att jag inte har ngn kamera, skulle velat fota min fina familj en massa denna helg. Jag får väl ta lite kassa mobilbilder och sen ta ngr av Jossas bilder. Vääääntaaa nu lite, ska jag ta med datorn? Tror inte det kommer bli ngn tid att sitta vid den men utan min dator känner jag mig naken, exposed, rädd. Vi får väl se. Har inte bestämt vilken handväska det blir än så om den får plats så får den komma med. Orkar inte ha en extra väska bara för den.
Mycket att funder på, flyger från Umeå vid 15.30 imorgon så har ju tid imorgon med.
Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Ska försöka sova någorlunda tidigt idag iaf! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0