It´s aliiiiiive!

Såg förut idag att min fina blomma hade totalvissnat, eller alltså så den blivit torr men den liksom låg ner över kanten på krukan. Jag vill minnas att jag någon gång har hört att blommor behöver vatten för att leva, så jag tänkte att äsch det kan väl inte skada att pröva. Hällde på typ en halvliter vatten och drog till stan. När jag kom hem var den som ny igen! Börjar nästan misstänka att någon har vart här och bytt ut den.
Jag vaknade upp i morse med något sorts "vill ha"begär så jag var tvungen att åka till stan. Där köpte jag biljett till Familjen som spelar på Corona på lördag! Klicka HÄR för att höra en underbar låt som jag föralltid kommer att förknippa med min första termin i Ume! Jag hittade även 2 snygga tröjor inne på Monki och en pennvässare samt ögonskuggsborste från Make up store. Vilken bra dag va?!

Jag minsan att vattnet uppskattades.


tröja nr1, oversize och det rosa är som nät, asball!


Tröja nr2, samma modell men översidan av ärmarna är voulur (stavning?)


Nya penseln och vässaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0