Hej snö.

Alltså nu snöar det ganska mkt. Det är mysigt! Problemet är bara att det är så kallt hela tiden så ingen av den snö som kommit kommer att smälta bort förns typ, mars... Stackars Tosse som måste skjutsa mig till flygplatsen idag. Jag är iaf astaggad för helgen!
Drömde så himla jobbiga grejer inatt, jag drömde att jag hade glömt en massa saker, till exempel när jag upptäckte att jag glömt biljett och pass (vilket jag inte ens behöver) så såg jag en bil som skulle med på flyget så jag gömde mig där och försökte smuggla mig själv. Det gick sådär...
Frukke nu då.



Kommentarer
Postat av: ems

Haha VAFAN! ... herre gud

2010-11-26 @ 19:33:07
URL: http://quistiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0