EKO...

Nu har det vart tyst här lite längre än vad som är ok... Det beror helt enkelt på att jag har haft ett par så jäkla tråkiga dagar. Eller okej, de har inte bara vart tråkiga men har inte haft någon lust att blogga. MEN NU SÅ!
I söndags gjorde jag verkligen ingenting, kollade på Ensam mamma söker på 3an, alltid lika underhållande. I måndags gjorde jag lite ärenden sen kom Anna hem hit för att fortsätta vårt Harry Potter maraton. Det gick betydligt mycket bättre denna gång och vi betade av hela 3 stycken filmer! Ska ringa henne snart och se om hon är redo för bion ikväll, vi skjuter bara upp den hela tiden...
Igår var jag hos tandläkaren igen och dom förklarade att jag hade en förskjutning av käken och att det var någon disk som var utnött så den satt på fel plats. (vilken proffsig förklaring) Detta resulterade i fler undersökningar och avtryck och utgjutningar av tänderna. Ska tillbaka om 2 veckor och då ska de ha kommit fram till en lösning för hur det ska bli bättre. Tydligen så kan en utav åtgärderna vara att man regelbundet går till sjukhuset till deras "käkgym". HAHA, om dom säger att jag ska göra det vet jag inte vad jag tar mig till.
På tal om annat, jag funderar på att göra en "vision-board". Ett plakat typ där man sätter upp bilder på mål och saker man vill uppnå, som inspiration. Känner mig fruktansvärt omottiverad just nu och får typ ångest när jag tänker på plugg... Usch usch. Jag vill bara åka iväg. Jag vill inte plugga, jag vill jobba. Ska börja filura på min vision board iaf. Fan, jag har inget limm. Det är mycket som är jobbigt just nu alltså ;)
Nehe, om man skulle ta och göra lite nytta... Drar till biblioteket och försöker hitta en bok jag behöver för att skriva uppsatsen som ska vara inne 9e dec.

Slänger upp en urgullig bild på Petras nya bebis, det blir en pojke och jag är säker på att han kommer bli lika busig som sina föräldrar! (han vet ju tydligen redan hur man pekar finger)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0