8/11

Igår tog vi en långpromenad ner till älven och tog en korv på Ica! Vi gjorde falukorv och mjälkmakaroner (ja, mjölkmakaroner) ocg chillade resten av kvällen. Pappa blev dock lite rastlös och tog en till promenad. Imorse vaknade käkade vi frukke vid 9 och gick sen upp till IKSU (gymmet) och tränade ett tag. Jag hade föreläsning vid 13 så efter IKSU följde han med till skolan och vi käkade lite lunch. Pappa var så duktig som hittade hem helt själv och sen ner till stan helt själv också! Efter skolan mötte jag upp pappsen på stan och vi köpte lite grejer till min cykel och gick o fika. Hemma lagade papps min cykel och Joanna lagade mat, asgott! Lite vin slank minsann ner oxå. Imorgon har vi bokat bord på Angelini. Blir nog gott. Nehepp nu ska pappsen gå o lägga sig! Nattinatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0