4/11

Idag gjorde jag klart finslipet på hemtentan så den borde vara helt klar för inlämning imorgon nu. Måste läsa igenom det en gång till kanske bara.
Det var så sjukt, inatt drömde jag att jag åt potatismos och vaknade assugen på det. Sen när jag var hemma hos Anna o plugga så skulle vi äta, gissa vad hon hade lagat igår, renskav och potatismoooos! GÖTT MOS. Man borde äta det oftare alltså!
Nu ska jag kolla på The walking dead. En ny serie som tydligen ska vara amazing! Känner på mig att det inte är en serie man kolla på när man ska sova... Betyg kommer!
Var även i skolan idag på matte, jag dööör, den enda saken jag verkligen kan säga att jag hatar är matte. Ja, och kanske typ barn som svälter och kanske krig och typ när man sitter på toa och upptäcker att toapappret är slut. Men ändå!
Förresten, är det någon som vet när det är farsdag?
Kolla in trailern för The walking dead HÄÄÄR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0