+/-

Usch denna dag började med en shock. Läste på en utav mina au-pairbarns sida att de var tvungna att göra sig av med hunden, senare läste jag på Pappans sida att Yasmine, en utav flickorna var på sjukhuset. Jag ringde Pauline och det visade sig att Lucky hade bitit lilla Yasmine i ansiktet och hon var inne på operation när vi pratade. Kan inte ens föreställa mig hur det kändes, först att ens dotter är skadad och sen att man måste göra sig av med hunden, en familjemedlem. Usch, man önskar bara att det fanns något man kunde göra när något sådant händer... Hon verkar iaf ha klarat av operationen ok och hade en plastikkirurg som utförde den. Förhoppningsvis får hon bara diskreta ärr... Tänker på er hela familjen.

Annars har dagen vart bra. Jag och Tosse åkte till MediaMarkt och jag köpte den externa hårddisken jag så länge behövt. 1 TB borde ju räcka ett tag iaf :) Köpte även en fjärrkontroll till datorn så man kan höja/sänka och styra allt från sängen, typ om man ligger o kollar på film. Skitbra!!!! Köpte oxå en partytopp, inte på MM dock :) Halva pris, de bra skit!
nu ska jag äta pyttipanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0