Sleep over <3

Dagen började kl7, gick upp trött som en gnu för att åka till tågstation för att byta väska med den lilla tjuven. (okej hon räknas kanske inte som tjuv men lite sneeky iaf) Bytet gick snabbt och jag släpade hem min väska på spårvagnen. Väl hemma upptäckte jag att snöplogen hade plogat upp en megasnöhög framför vår garageuppfart så det var bara att börja skotta snö så pappsen kunde köra in sen när han kom hem. Efter det blev det en sväng med hunden och sen frukost. Vid 11 kom Petra och mitt söta gudbarn Evelina och hämtade upp mig. Vi åkte till ett apotek och hämtade upp medicin till Evelina som har vattenkoppor. Stackars liten, hon är helt prickig. Sen åkte vi hem till dom och fikade, vi fick sällskap av Linnéa, Emma och Tina. Hela tjejgänget samlat, mysigt! Imorgon ska Petra till barnmorskan och jag ska vara barnvakt åt Evelina! Hon är typ världens gulligaste unge och det ska bli supernice att få umgås lite mer med henne och den lilleknodden som kommer i mars (tror det var mars, bli inte arg Petra, jag vet ju knappt vad det är för månad nu) Petra lekte bullmamma och bakade en sockerkaka som vi mumsade på!
Efter vi hängt där ett par timmar åkte jag hem till mammsen. Vi har myst en massa, kollat på skräckfilm, ätit massa gott och druckigt vin. Nu är klockan mycket (jättesent tycker nog mamma) och jag orkar inte gå hem till pappa. Det blir till att kvarta här inatt. Nice! Jag har även passat på att känna och klämma lite på julkapparna som ligger här :)
Shit vilken nice dag det blev ändå! Okej godnatt!
(pappa om du läser det här, jag sover alltså hos mamma)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0