Hedåråå

Okej vänner och bekanta nu kan jag avslöja (typ som att det är värsta niceiga surprisen) att jag lämnar Umeå. Det finns ett par orsaker till detta men det huvudsakliga skälet till flytten är att jag helt enkelt har valt fel program. Det gick väldigt snabbt när jag sökte och jag var så himla excited på att plugga. Mitt första år här i Umeå var verkligen awesome! Läste bra kurser och hade kul, men jag visste hela tiden att det skulle komma kurser som inte passar mig. Men nu är beslutet taget och jag har suttit och lagt ut lite möbler på blocket. Så om det är någon som vill köpa säng (har två), skrivbord, byrå eller en datorskärm så hojta till!
Jaha vad fan händer nu då tänker ni. Jo såhär ligger det till. Jag kommer åka hem nu till Norrköping och bosätta mig hos pappa tills jag hittar ngt bättre. Ska läsa till en kurs på Komvux (gråter lite inombords när jag skriver detta ord) så att jag har lättre att komma in på de kurser jag vill läsa sen. När jag är klar med detta ska jag välja bland fristående kurser och på så sätt bygga mitt egna lilla program. Jag vet att jag har varit sjukt anti mot alla som väljer att läsa fristående kurser förr men när jag läste psykologin som fristående förra terminen så märkte jag att det inte var så dumt ändå. Man träffar gott om nya vänner ändå och ombyte förnöjer, är det inte så man brukar säga?
Jag gråter även lite inombords när jag tänker på alla fina människor jag har lärt känna här som jag ska lämna. Men det verkar vara lite av min grej, att lämna bra saker bakom mig... Sjukt sorgligt ändå. Men vad ska man göra, kan ju inte gå kvar här när jag vet att min utbildning inte leder till något jag i över huvudtaget vill arbeta med sen.
Imorgon har jag en massa samtal att ringa och en massa saker att fixa. Måste rensa ut hela mitt rum och spec min garderob. Kommer inte ha råd att frakta hem allt så det får bli stenhård granskning... Stackars mina kläder :( Hur packar man bäst kläder? Genom att rulla eller vika eller knyckla?

Nej hörrni nu slänger jag upp en massa bilder på bara några av alla härliga människor och stunder härifrån!

Team HOGA <3

Första gång på Corona eller??!



En av våra traditionella bakdagar

Rocksittning

Valborg

Sola vid Nydalasjön

Peddan in the park

Grillning och brännboll

Grillsittning med sjukt mycket röj och kubb

Forsränning i en 10gradig Umeälv

Projektarbete "att överleva i en Umeskog utan elektronik"

På väg på fest?

Värmer upp inför Familjenkonsert

Någon sorts Halloween? (Johannes hade inte klätt ut sig, han ser ut sådär)(höhö)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0