Dan före dan...

Det är väldigt dålig uppdatering här just nu, men jag skyller på att internett i princip aldrig funkar här hemma. Men iaf, Igår åkte jag och Joar ut till Hållsta och hämta en gran. Borde få pris för världens mest missbildade gran :) Men det bli nog bra iaf. Sen på eftermiddagen åkte vi till storesyster Josefin som har fyllt år, vi firade även en annan rolig sak, hennes och krilles förlovning! Jag har vetat om det sen i fredags men fick inte säga ngt då Jossan ville berätta för familjen själv. Så det blev en myskväll där och mamma och jag stannade till 12 ungefär. När jag kom hem ställde jag mig och rullade och stekte köttbullar. Älskar köttbullar, det är det bästa på julbordet. Jag är iof inte så förtjust idet övriga som finns där men proppar mig full med köttbullar, potatisgratäng och julskinkmacka!
Idag har jag vart och handlat alla mina julklappar, eller inte alla, hade köpt ngr innan. Det var sjukt mkt traffik och människor men det gick bra ändå! Var klar på typ 3 timmar. Jag hann till och med att springa in på Mist och plocka mina ögonbryn :) Imorgon är det julafton och högtiden till ära har jag målat mina naglar i en metalicgrön lack. Nice. Envy me heter den.

Såhär ser det ut:


Hej julgran


Kallt om tassarna!


Hem till gården

Kommentarer
Postat av: ems

Hahha granen, jag dör :D Du får ta kort när den är klädd sen!

2010-12-23 @ 16:56:16
URL: http://quistiz.blogg.se/
Postat av: Anna

Faktiskt, granen var rätt tragisk ;)

2010-12-23 @ 22:51:58
Postat av: Amanda

DU KAN VARA TRAGISK! Den blev faktiskt helt okej sen med alla julklappar och pynt. FAKTISKT.

2010-12-25 @ 01:32:33
URL: http://amandaskott.blogg.se/
Postat av: Anna

Jaaaja, var det därför du inte la upp några bilder på det? ;)

2010-12-26 @ 01:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0