All done.

Jaha gott folk. Nu är mina lådor packade och skickade. Sitter nu i ett relativt tomt rum med endast en sängen byrå och ett skrivbord i. Måste säga att det känns lite sorgligt. Kommer sakna Umeå och framförallt alla fina människor som jag har lärt känna här. Måste säga att jag (trots min uppfattning när jag först kom hit) har haft världens bästa roomies, vårt lilla kollektiv är bäst. Har fått så sjukt mkt hjälp av bröderna Eriksson, dom borde få ngt sorts pris. Jag tror ändå dom kommer sakna min ljuva stämma, att komma och hämta mig efter krogen, att ladda hem grejer till mig och mitt tjat, lite :P
Så, imorgon kl16.30 går mitt flyg och jag är hemma i Norrköping vid 20.30. Kommer kännas såååå weird. Har inte bott där på ett tag nu. Men jag ser verkligen fram emot det, spendera en massa tid med familj och vänner som har kommit lite i "andrahand" på grund av att jag vart långt borta. Men gjort är gjort och även om man inte har hållt så bra kontakt med alla under åren så har de ändå alltid funnits i mitt hjärta. Precis som alla fina Umebor kommer att göra nu när jag flyttar härifrån.
Sista kvällen i Umeå då. Tar ett glas vin på det.

Hejdå rummet...


Hejdå kollektivet...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0