900 SPÄNN! nej jag skoja bara...

La som sagt upp annons på mina möbler på blocket igårkväll. kl9 imorse ringde en Göran och sa att han ville köpa en av sängarna. Javisst sa jag, 900 spänn. Okej då har du sålt den till mig nu då sa han! Vi la på för han behövde ringa sin fru för att disskutera tid för upphämtning av sängen. Några minuter senare ringer han tillbaka och säger att hans fru redan köpt en säng och att dom nu inte behövde köpa min. Helvete! Jag som blev så glad... Alltså jag borde låta min lillebror göra det här ist, han har alltid sånt flyt...
Dagen har gått till att sitta i telefon, försöka fixa komvux och bussfrakt. Puh det är jobbigt att flytta, och jag har inte ens börjat packa än... Nu ska jag lägga upp lite fler grejer på blocket...
Ska gå och fika med Emelie och Brian hemma hos Anna kl15!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0