Vatten...

Igår kände jag mig helt plötsligt väldigt törstig. Då slog det mig, sen jag kom hit för en vecka sedan har jag inte druckit något vatten. Jag brukar ju hinka i mig ett par liter om dagen annars. Sen blev jag osäker, kan jag dricka kranvattnet här? Bästa sättet att få svar på det var uppenbarligen att skriva frågan i en statusuppdatering på Facebook. Nu är jag rätt säker på att det går bra att dricka rakt ur kran. Sitter på rummet och lyssnar på Justice, dags att gå ner för att se om det finns någon mat. Igår kväll är jag kom ner jättehungrig fick jag vända i köksdörren igen när jag fick veta att dom ändrat tiderna för servering. Jag hade missat middagen med 2,5 timmar... Hoppas jag lyckas bättre idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0