Nu så...

Då ska vi se om vi kan få ordning på detta! Försöker ändra sidan lite men det går sådär... Just nu sitter jag och myser på mitt rum på Hillbark hotel där jag ska jobba i 3 veckor. Riktigt spännande! i helgen hade vi bröllop här, det var helt hysteriskt, på ett väldigt fint sätt! Idag har det vart lugnt, dukade upp för lunch i Grill room, hade lite genomgång med chefen, dukade upp för middag i Yellow Room och drack en massa massa kaffe. Hur det ser ut på stället jag är på kan ni se här http://www.hillbarkhotel.co.uk/ ! I måndags var jag inne i Liverpool. Hittade en galet stor och billig affär där man kunde köpa ALLT, jag menar verkligen allt, för typ inga pengar alls. Varför är det ingen som berättat om detta för mig innan?
Nu tänkte jag snug up till en film, äta min sista påse med Hula Hoops som har blivit min nya drog och sen är det dags för ny arbetsdag igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0